FANDOM

Devilfish.jpg

Terminus B303 "Devilfish"

Terminus B303 "Devilfish", którego pilotem jest Holland Novak , to jeden z najgroźniejszych i najpotężniejszych LFO jakie kiedykolwiek powstały. Jest on jednak niebezpieczny nie tylko dla przeciwnika, ale również osoby, która go pilotuje. Wynika to z jego unikatowej budowy, a dokładniej z tego, że nie został on wyposażony w ogranicznik, który wstrzymuje możliwość wykorzystania pełni mocy LFO (tzw. "Compac Feedback System").

Brak jakichkolwiek ograniczeń jest jednak równoważny z tym, że pilot musi zażyć specjalne medykamenty, które wzmacniają wydolność układu nerwowego i pozwalają pilotującemu nadążyć za Devilfish'em. Stałe przyjmowanie tych lekarstw jest jednak bardzo szkodliwe dla organizmu i uznawane jest wręcz za samobójcze.

Jak pokazał film, "Eureka Seven: Pocket Full of Rainbows", Terminus B303 "Devilfish" umożliwia pilotowi dostrzeżenie duszy celu, a tym samym zwiększa szanse na jego szybkie zestrzelenie. Nie ma jednak żadnych informacji na temat tego, czy funkcja ta miała jakiekolwiek zastosowanie w anime i mandze.

Devilfish jest zdolny do poruszania się w atmosferze jak również w przestrzeniach planetarnych. Można to zobaczyć podczas zwalczania ataków Orange.

Wygląd

B303 jest srebrnym LFO. Uzbrojony jest w dwa duże działka laserowe i kilka mniejszych zespołów samonaprowadzających laserów, wbudowanych w ramiona. Podzielona na dwie części deska jest przymocowana do nóg Devilfish'a. Potężne spoilery i silniki umożliwiają mu długi lot bez deski.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki