FANDOM

Ray Beams

Ray

Profil
Płeć

KobietaKobieta

Kolor włosów

Brązowy

Rasa

Człowiek

Głos aktora
Widziana w
Dodatkowe informacje
Sojusznik

Dewey Novak

Wróg

Eureka
Gekkostate

Ray Beams jest żoną Charlesa Beams'a, jako małżeństwo żyli na swoim statku, Hakucha-Go. Zarówno Ray, jak i jej mąż byli kiedyś żołnierzami SOF. Odeszli jednak ze służby i później pracowali jako najemnicy. W większości wykonywali drobne zlecenia polegające na ochronie transportów i łapaniu bandytów. W pracy pomagały im dwa bliźniacze LFO, które wyróżniały się tym iż nie posiadały deski.

Ray bardzo chciała zostać matką. Nieszczęśliwie, jednak w wyniku pierwszego Summer of Love została pozbawiona możliwości urodzenia własnych dzieci. Wpłynęło to bardzo na jej psychikę. Ray winą za to zjawisko obciążyła Eurekę. Od tego momentu nienawidziła jej i marzyła o tym by się na niej zemścić.

Wydarzenie to miało duży wpływ na to, że Charles i Ray przyjęli później od wojska zlecenie wyeliminowania Eureki i odzyskania Type Zero.

Ray zginęła podczas próby zniszczenia Gekko-Go. Została zestrzelona przez Hollanda, podczas, gdy pilotując Hakucha-Go próbowała wbić się w okrętowiec Gekkostate.

Charakter

Ray jest bardzo miłą i opiekuńczą kobietą. Kiedy Renton przebywa na ich statku stara się być dla niego jak matka. Zawsze wspiera swojego męża, z którym wiedzie beztroskie życie.

Z drugiej strony jest jednak bardzo pamiętliwa. Nienawidzi Eureki i jedyne czego pragnie to jej śmierć. Po stracie męża dała łatwo opętać się szaleństwu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki