FANDOM

Norbu

Norbu.jpg

Profil
Płeć

Mężczyzna.pngMężczyzna

Kolor włosów

Łysy

Wiek

nieokreślony

Rasa

Człowiek

Głos aktora
Angielskiego

Jamieson Price

Sam Riegel (young)

Japońskiego

Rikiya Koyama

Jun Fukuyama (young)

Widziana w
Dodatkowe informacje
Sojusznik

Gekkostate, Vodarek

Wróg

Dewey Novak

Norbu to główny kapłan Vodarek, o potężnych mocach. To on miał największy wpływ na zmianę poglądów Hollanda Novaka.

Podczas ataku SOF na Ciudades del Cielo wytłmaczył mu co tak naprawdę chce zrobić jego brat i jakie będą tego konsekwencje dla całej planety.

Norbu mimo swojego zawodu kapłana prowadzi niezdrowy tryb życia. Po trafieniu na Gekko-Go można zobaczyć jak często prosi o papierosa lub jak je sporo fast foodów.

W młodym wieku Norbu został wyznaczony na opiekuna kogoś kogo Vodarec uważa za swojego Mesjasza. Była to pierwsza dziewczyna-koralian przysłana przez Scub Koral, Sakuya.

Początkowo młody wtedy kapłan próbował uroszyście wypełniać wszystkie obowiązki. Później jednak zdobywa sympatię koralianki przez danie jej kwiata lotosu.

Ze względu na rozwój relacji między nimi wierzono, że będą oni w stanie pokonać wielki mur i poprowadzić ludzi do zjednoczenia z koralem.

Kiedy dochodzi do próby przedostania się przez nich na drugą stronę wielkiego muru, coś idzie nie tak. Sakuya i Norbu ponosza konsekwencje nieudanej próby.

Dziewczyna zostaje uwięziona w wielkim kwiecie lotosu, a chłopak od tej pory ma umieszczony w piersi Compac Drive, który dał mu z niewyjaśnionych przyczyn wielkie moce.

Może między innymi wpływać na inne Compac Drive'y lub manipulować Scub Coralem i Traparem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki