FANDOM

Dominic Sorel

Dominic.jpg

Profil
Płeć

Mężczyzna.pngMężczyzna

Kolor włosów

Ciemnobrązowy

Wiek

20

Rasa

Człowiek

Głos aktora
Angielskiego

Peter Doyle

Japońskiego

Shigenori Yamazaki

Widziana w
Dodatkowe informacje
Sojusznik

Zjednoczona Federacja(wcześniej)
Gekkostate(później)

Wróg

Gekkostate(wcześniej)
Dewey Novak(późńiej)

Dominic Sorel - jest to członek Zjednoczonej Federacji, który zostaje wyznaczony przez Dewey'a Novaka do opiekowania się Anemone i monitorowania jej kondycji fizycznej i psychicznej. Jest również najmłodszym podporucznikiem w armii. Nigdy nie zostaje jednak wyjawiony powód jego szybkiego awansu na tak wysoką pozycję. Wielu oficerów ma problemy ze słuchaniem rozkazów, ponieważ mimo starszego wieku mają znacznie niższe stopnie wojskowe. Dominic jest świadom tego, że wielu nie chce go słuchać, bo uważają go za dziecko.

Oprócz opieki nad pilotem TheEnd, wykonuje różne inne zlecenia w terenie. Przykładem takiej misji może być zdobycie informacji na temat dziadka Rentona i zbadanie terenu w Belforest. Po awarii motocykla spędza dzień z Axel'em Thurston i dowiaduje się o nim kilku rzeczy. Podaje sie wtedy za kolegę Rentona, a Axel mówi mu, że dopóki jest przyjacielem jego wnuka, do tego czasu będzie dla niego rodziną. Przez te słowa Dominic decyduje się nie raportować o zajściach z Belforest swojemu przełożonemu. Ten jednak miał osoby, które obserwowały jego ruchy i mimo to dowiedział się o wszystkim.

Dominic zawsze był w pewnym stopniu niechętnie nastawiony do technik starszego Novaka. Ten jednak nie przejmował się tym i tolerował to, ponieważ nie uważał podporucznika za osobę, która może mu zagrozić. Uważał go wręcz za nieszkodliwe ale przydatne narzędzie, które można bezpiecznie zignorować.

Podczas zajmowania się Anemone, Dominic zakochuje się w niej. Chce bardzo zrobić coś, aby jej pomóc, w pewnym momencie przyjmuje nawet misję znalezienia jej następcy po to, aby odciążyć ją z obowiązków pilotowania TheEnd, ponieważ to wyniszczało jej zdrowie. Zrobił to mimo iż wiedział, że prawdopodobnie zostanie przez to przez nią znienawidzony, bo Anemone uwielbiała pilotować swojego LFO i chciała być jak najbardziej przydatna dla Dewey'ego.

Po odwiedzinach w warszawskim laboratorium Dominic ostatecznie zniechęca się do swojego przełożonego. Jurgens pokazuje mu wtedy najnowszy odcinek Ray=Out, który zawiera wywiad z Dr. Misiem i Norbu, gdzie tłumaczony jest prawdziwy plan Dewey'ego. Młody podporucznik decyduje się razem z Izumo udać do bazy w Tresor, gdzie ostatecznie podejmuje decyzję o przejściu na stronę Gekko. W rozmowie z jego załogą deklaruje zdecydowanie chęć uratowania Anemone, czym wzbudza szacunek Gekkostate, którego członkowie dostrzegają u niego podobieństwo do Rentona.

Gdy Anemone zostaje wysłana do Klastra Sterującego, Dominic namawia Hollanda, aby pozwolił mu udać się za nią. Chce do niej przemówić i powstrzymać ją od walki. Pech chce jednak, że jego samolot rozbija się i chłopak spada bezwładnie w stronę ziemi. Nie wyrabia się przez to na czas z zatrzymaniem TheEnd przed namierzeniem klastra i sam zostaje uderzony przez falę uderzeniową Vascudy wystrzelonej przez LFO Anemone. Ta jednak widząc co zrobiła, postanawia za wszelką cenę go uratować. Ma to wpływ na zmianę TheEnd.

Po ataku Oratorium No.8, Dominic i Anemone zostają uratowani przez TheEnd przed falą uderzeniową. Następnie razem udają się na Izumo, z którego pokładu obserwują odlatulący w stronę tymczasowego klastra Gekko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki